Dr. Várkonyi Tibor elnökhelyettes képviselte egyesületünket 2011. február 23-án az Amplifon Halláscentrumának megnyitóján, ahol Kelet-Európa legkorszerűbb hallásközpontját adták át a közönségnek. A centrum megnyitásának jelentőségét mutatja, hogy a kormány is képviseltette magát az eseményen. A hallásközpont szolgáltatási között szerepel a krónikus tinnitus kezelése, amelyet elsősorban a jól bevált és eredményes TRT-módszerrel gyógyítanak, melynek leírását honlapunkon ITT olvashatják.

Balról jobbra: Terman Tibor ügyvezető igazgató, AMPLIFON Magyarország, Dr. Kovács József, a parlament egészségügyi bizottságának elnöke, Dr. Répássy Gábor, a fül-orr-gégészeti szakmai kollégium elnöke, Frank Khoall európai regionális export igazgató, a Cochlear ausztrál fülimplantátumot gyártó és fejlesztő konszern részéről.

A kezelésen túlmenően a centrumban rendelkezésre állnak a fülzúgás okának megállapításához szükséges korszerű fül-orr-gégészeti vizsgáló eszközök, speciális fülzúgást bemérő eszközök és tesztek, és mindezek mellett lézeres kezelésekre, oxigén-terápiára, gyógyszeres ellátásra és a legkorszerűbb pszichológiai módszerekre (autogén tréning, hipnózis, fókusz terápia) is megnyílt a lehetőség.

Tapasztalatunk szerint a centrum szolgáltatásai világszínvonalúak, ezért is ajánljuk azokat honlapunkon ITT.

2 Responses so far.

  1. Dr Pócsy Tibor szerint:

    Tisztelt Ügyvezető igazgató úr!
    Név szerinti behívó után, 2013.10.02 én 12 órára volt előjegyzésem az Amplifon Auróra utcai rendelőjébe. Pontos érkezésemet követően a jelen lévő hölgy közölte, hogy az audiológusuk megbetegedett. Mobil telefonom száma ugyan rendelkezésükre állt, de képtelenek voltak fenti tényt velem közölni. Nyugodt lelkiismerettel hagyták, hogy 71 évesen az amúgy is igen nehezen megközelíthető Auróra utcába ballagjak, előzőleg az ügy érdekében programot módosítsak, és jelentős idő ráfordítást eszközöljek.
    A hölgy a helyszínen új időpontot kívánt adni, mire közöltem, hogy nem vagyok hajlandó viszajönni, és magamat esetleg hasonló procedurának kitenni. Fenti eljárás enyhén szólva felháborító, és megbocsájthatatlan, hisz a trehányságra nincs mentség. Magam igyekszem ismeretségi körömben az esetet terjeszteni, hogy ily módon járuljak hozzá a cég imagehez. Kérem igazgató urat intézkedjék, hogy sorstársaimnál hasonló eset ne fordulhasson elő.
    Jó egészséget kívánok, szivélyes üdvözlettel Pócsy Tibor dr gyermekorvos. e-mail:pocsydr@gmail.com

  2. Dr Pócsy Tibor szerint:

    Sajnos ez az igazság!

Szólj hozzá!